
Regala Cases d'Oliba 2023 + Targeta regal
Amb aquesta entrada tens accés a set monuments* declarats Bé Cultural d’Interès Nacional relacionats amb la figura del bisbe i abat Oliba, un dels personatges més rellevants del nostre passat medieval. Història, art, bellesa i identitat col.lectiva s’entremesclen per configurar uns conjunts patrimonials que ens arriben a l’ànima.
L’entrada inclou l’accés al monestir de Sant Joan de les Abadesses, el monestir de Santa Maria de Ripoll, el Museu Episcopal de Vic, la catedral de Sant Pere de Vic*, el monestir de Sant Pere de Casserres, el monestir de Santa Maria de l’Estany i la basílica de la Seu de Manresa.
A més de rebre les entrades de cada equipament en format PDF al teu correu electrònic, amb aquest abonament rebràs per correu postal una targeta regal perfecta per a regalar.
La visita és lliure i l’entrada té una validesa d’un any des de la seva compra.
* La catedral de Sant Pere de Vic es troba actualment en obres. Només es podrà visitar la nau central i la cripta.
Tarifa | Preu | Quantitat | Total | ||
---|---|---|---|---|---|
Tarifa (* EXHAURIDES{{linea.comentario}}) | Preu | Preu | Preu | Quantitat | Total |
Despeses de gestió | |||||
Total |
Promocions disponibles |
---|
Codi de descompte Validant, esperi {{errorPromoMensaje}} |
Validant, esperi {{promo.errorPromoMensaje}} |
Establint la teva reserva