
"Entre la Terra i el Cel", Ju
Organitza:
AJUNTAMENT DE TONA
“Entre la Terra i el Cel” reuneix els dos primers àlbums de la JU (Judit Puigdomènech): “El món es mou” i “Bandera blanca”.
Amb una sonoritat plenament orgànica i formant un duet amb guitarra acústica, la veu de JU planeja en un context que s’emmiralla a una realitat proactiva cercant l’essència d’allò que “s’és”. El so que neix de la quietud s’empara a un tot, i vinculant la melodia amb la poesia s’acull també a la llavor de les paraules, de poetes com Clementina Arderiu, Pere Vilanova, Jaume Coll o Maria Mercè Marçal.
Una proposta única, propera i càlida per connectar, despertar i sentir i poder tastar en primícia noves cançons inèdites que parlen de la nostra història, de l’origen, de les incògnites i les inquietuds tant personals com col·lectives, d’aquest país i del món.
Coneix millor a la Ju al seu perfil d’Instagram.
Zona/Butaca | Tarifa | Preu | |||
---|---|---|---|---|---|
{{linea.zona}} {{linea.lblButaca}} | |||||
Despeses de gestió | |||||
Total |
Promocions disponibles |
---|
Codi de descompte Validant, esperi {{errorPromoMensaje}} |
Validant, esperi {{promo.errorPromoMensaje}} |
Establint la teva reserva
Establint la teva reserva